Таким чином, з точки зору дидактики ІКТ
дозволяють:
·
забезпечити зворотній
зв’язок в процесі навчання;
·
зробити навчання
більш інтенсивним, головне, ефективним за рахунок реалізації можливостей
мультимедіа навчальних систем до дієвого і наочного подання навчального
матеріалу;
·
підвищити
унаочненість навчального процесу;
·
забезпечити пошук
інформації із різноманітних джерел;
·
індивідуалізувати
навчання для максимальної кількості дітей з різними стилями навчання і різними
можливостями сприйняття.
·
організувати
колективну й групову роботи;
·
здійснювати контроль
навчальних досягнень;
·
створювати сприятливу
атмосферу для спілкування.
Вітчизняний досвід
роботи з молодшими школярами у співробітництві з Інститутами педагогіки,
психології, гігієни дітей і підлітків дозволяє зробити такі висновки:
·
Застосування сучасних інформаційних технологій у початковій школі сприяє
більш активному і свідомому засвоєнню учнями навчального матеріалу з
математики, музики, природознавства, української, англійської мов.
·
Оволодіння елементами
комп’ютерної грамотності не викликає суттєвих труднощів у молодших школярів.
При цьому, комп’ютерні ігрові програми сприяють кращому засвоєнню навчального
матеріалу, створюють позитивне емоційне ставлення учнів до діяльності,
опосередкованої комп’ютером.
·
У процесі сумісної
комп’ютерно-ігрової діяльності виникає «кооперуючий ефект». Учні у грі проти
комп’ютера допомагають, як правило, несвідомо один одному. Шукають раціональні
способи організації сумісних дій, навіть в тому випадку, коли така задача їм не
ставиться в явному вигляді.
·
Навчаючі і
контролюючі програми, програми-тести, програми-редактори стимулюють інтерес
молодших школярів до навчальної діяльності, сприяють формуванню логічного,
творчого мислення, розвитку здібностей учнів.
·
Використання
інформаційних технологій на уроках в початковій школі є одним з самих сучасних
засобів розвитку особистості молодшого школяра, формування інформаційної
культури.
Комментариев нет:
Отправить комментарий