Психолого- педагогічні аспекти ІКТ

  На уроках математики, природознавства вчителі користуються мультимедійними засоби. Це дає можливість досягнення наступних педагогічних ідей:
- підвищення пізнавального інтересу учнів;
- забезпечення диференційованого підходу до вивчення предмету;
- підтримка групових та індивідуальних форм навчання;
  
Сучасний урок – це поєднання традиційних технологій та нових інформаційних джерел, які передбачають використання теле- та радіомовлення, періодики, архівних матеріалів, ресурсів мережі Інтернет тощо. Це використання додаткового матеріалу, який можна знайти для різних категорій учнів і для різного рівня підготовки.
Мультимедія – це спеціальна інтерактивна технологія, що забезпечує за допомогою технічних і програмних засобів роботу з анімованою комп’ютерною графікою і текстом, мовою, високоякісним звуком, нерухомими зображеннями і рухомим відео. Якщо структурувати інформацію, з якою може працювати мультимедія, то можна сказати, щомультимедія – синтез трьох стихій:
·                     інформації цифрового характеру (тексти, графіка, анімація);
·                     аналогової інформації візуального зображення (відео, фотокартки, картини тощо);
·                     аналогової інформації звуку (мова, музика, інші звуки).
Використання мультимедійних інформаційних технологій в освіті, можливість зберегти й опрацьовувати велику кількість різнорідної інформації (звукової, графічної, текстової та відео) та компонувати її в зручному виді сприяє:
·                     розкриттю, збереженню та розвитку індивідуальних і творчих здібностей учнів;
·                     формуванню в учнів пізнавальних можливостей, прагнення до самовдосконалення;
·                     забезпеченню комплексності вивчення явищ дійсності, безперервності взаємозв’язку між гуманітарними, технічними науками та мистецтвом;


·                     постійному динамічному оновленню змісту, форм та методів навчальних процесів тощо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий